Zákaznická podpora v herním startupu 🎮

V kancelářích nás je okolo deseti. I v malém počtu ale děláme velké věci. V herním světě jsme jako doma. Kromě jedenáct let fungujícího projektu Herní-kupony.cz jsme se pustili do distribuce dárkových poukázek v projektu Givery.cz.

V týmu nám schází kolegyně nebo kolega, který si vezme na starosti každodenní nápomocnou komunikaci se zákazníky.

Co u nás budeš dělat?

  • komunikovat se zákazníky e-mailem, po telefonu a na chatu
  • vyřizovat technické dotazy a požadavky našich obchodních partnerů
  • spravovat a kontrolovat objednávky a platby našich zákazníků
  • reagovat na komentáře na sociálních sítích a uživatelské recenze
  • vytvářet návody a videonávody pro naše zákazníky

Proč chtít pracovat u nás?

  • v herní oblasti děláme už 13 let a umíme to dobře
  • budeš mít rozmanitou a samostatnou práci
  • jsme malý tým, získáš tak možnost věci flexibilně měnit
  • krom toho navíc sedíme v pěkných moderních kancelářích kousek od Flóry, máme rádi chytrý a moderní hardware i software a prostředí tu je ryze neformální a přátelské 🙂

Co k tomu potřebuješ?

  • komunikační dovednosti a schopnost řešit problémy
  • rozhled v herní a technické oblasti, abys dokázal poradit zákazníkům
  • výbornou a reprezentativní stylistiku a gramatiku
  • trpělivost, empatii a nápomocnou povahu
  • zkušenosti na obdobné pozici

Líbí se ti pozice a myslíš, že se k nám hodíš? Tak pošli životopis a do průvodního dopisu nám napiš, proč jsi ten pravý. Pokud si navzájem padneme do noty, řekneme si více osobně. 🙂

Zaujali jsme tě?

Pak není o čem přemýšlet. Napiš nám něco málo o sobě a přilož své CV, abychom tě mohli pozvat třeba na kávu.

Jak to u nás vypadá?

Scházíme se v nových kancelářích s parádním výhledem na Žižkovskou věž i Pražský hrad. Den si u nás můžeš zpříjemnit dobrou kávou nebo třeba jednou z herních konzolí - máme PlayStation i Xbox.