Zákaznická podpora v herním startupu 🎮
V kancelářích nás je okolo deseti. I v malém počtu ale děláme velké věci. V herním světě jsme jako doma. Kromě jedenáct let fungujícího projektu Herní-kupony.cz jsme se pustili do distribuce dárkových poukázek v projektu Givery.cz.
V týmu nám schází kolegyně nebo kolega, který si vezme na starosti každodenní nápomocnou komunikaci se zákazníky.
Co u nás budeš dělat?
- komunikovat se zákazníky e-mailem, po telefonu a na chatu
- vyřizovat technické dotazy a požadavky našich obchodních partnerů
- spravovat a kontrolovat objednávky a platby našich zákazníků
- reagovat na komentáře na sociálních sítích a uživatelské recenze
- vytvářet návody a videonávody pro naše zákazníky
Proč chtít pracovat u nás?
- v herní oblasti děláme už 13 let a umíme to dobře
- budeš mít rozmanitou a samostatnou práci
- jsme malý tým, získáš tak možnost věci flexibilně měnit
- krom toho navíc sedíme v pěkných moderních kancelářích kousek od Flóry, máme rádi chytrý a moderní hardware i software a prostředí tu je ryze neformální a přátelské 🙂
Co k tomu potřebuješ?
- komunikační dovednosti a schopnost řešit problémy
- rozhled v herní a technické oblasti, abys dokázal poradit zákazníkům
- výbornou a reprezentativní stylistiku a gramatiku
- trpělivost, empatii a nápomocnou povahu
- zkušenosti na obdobné pozici
Líbí se ti pozice a myslíš, že se k nám hodíš? Tak pošli životopis a do průvodního dopisu nám napiš, proč jsi ten pravý. Pokud si navzájem padneme do noty, řekneme si více osobně. 🙂
Zaujali jsme tě?
Pak není o čem přemýšlet. Napiš nám něco málo o sobě a přilož své CV, abychom tě mohli pozvat třeba na kávu.
Jak to u nás vypadá?
Scházíme se v nových kancelářích s parádním výhledem na Žižkovskou věž i Pražský hrad. Den si u nás můžeš zpříjemnit dobrou kávou nebo třeba jednou z herních konzolí - máme PlayStation i Xbox.