Zákaznická podpora v gamingovém startupu

Koho hledáme?

V týmu nám schází kolegyně nebo kolega, který si vezme na starosti každodenní nápomocnou komunikaci se zákazníky. Co budeš potřebovat, aby sis s pozicí hravě poradil/a:

  • komunikační dovednosti a schopnost řešit problémy
  • rozhled v herní a technické oblasti, abys dokázal poradit zákazníkům
  • výbornou a reprezentativní stylistiku a gramatiku
  • trpělivost, empatii a nápomocnou povahu
  • zkušenosti na obdobné pozici

Co bude náš nový kolega dělat?

  • komunikovat se zákazníky e-mailem, po telefonu a na chatu
  • vyřizovat technické dotazy a požadavky našich obchodních partnerů
  • spravovat a kontrolovat objednávky a platby našich zákazníků
  • reagovat na komentáře na sociálních sítích a uživatelské recenze
  • vytvářet návody a videonávody pro naše zákazníky

Proč pracovat u nás?

Naše projekty jsou jedinečné

Naše hlavní projekty Herní kupony i Givery nemají v českém prostředí obdoby.

Jsme malý kolektiv

Sedí nás tu společně jenom osm, proto si nezakládáme na dlouhých procesech.

Herní oblasti rozumíme

V herní oblasti se pohybujeme 11 let a umíme to dobře. Hry nás navíc prostě baví.

Sídlíme kousek od Flóry

Pracujeme blízko metra Želivského, takže máme všechno důležité po ruce.

Máme rádi technologie

Fandíme moderním technologiím, softwaru i hardwaru. S MS DOS se u nás nepotkáš

Zaujali jsme tě?

Pak není o čem přemýšlet. Pošli nám své CV na adresu barbora.dvorakova@egit.cz.
Nebo nám na sebe nech kontakt, abychom tě mohli pozvat třeba na kávu.

Sídlo

EGIT s.r.o.
Vinohradská 2577/178
130 00 Praha 3 – Vinohrady

IČ: 28121112
DIČ: CZ28121112

Parkování možné v budově po domluvě.

Kontakt

Datová schránka: ymhpq8i

Loga EGIT ke stažení