Zákaznická podpora v gamingovém startupu
Koho hledáme?
V týmu nám schází kolegyně nebo kolega, který si vezme na starosti každodenní nápomocnou komunikaci se zákazníky. Co budeš potřebovat, aby sis s pozicí hravě poradil/a:
- komunikační dovednosti a schopnost řešit problémy
- rozhled v herní a technické oblasti, abys dokázal poradit zákazníkům
- výbornou a reprezentativní stylistiku a gramatiku
- trpělivost, empatii a nápomocnou povahu
- zkušenosti na obdobné pozici
Co bude náš nový kolega dělat?
- komunikovat se zákazníky e-mailem, po telefonu a na chatu
- vyřizovat technické dotazy a požadavky našich obchodních partnerů
- spravovat a kontrolovat objednávky a platby našich zákazníků
- reagovat na komentáře na sociálních sítích a uživatelské recenze
- vytvářet návody a videonávody pro naše zákazníky
Proč pracovat u nás?
Naše projekty jsou jedinečné
Jsme malý kolektiv
Herní oblasti rozumíme
Sídlíme kousek od Flóry
Máme rádi technologie
Zaujali jsme tě?
Pak není o čem přemýšlet. Napiš nám něco málo o sobě a přilož své CV, abychom tě mohli pozvat třeba na kávu.
Jak to u nás vypadá?
Scházíme se v nových kancelářích s parádním výhledem na Žižkovskou věž i Pražský hrad. Den si u nás můžeš zpříjemnit dobrou kávou nebo třeba jednou z herních konzolí - máme PlayStation i Xbox.